17 Feb 2012

Simpan Data Secara Percuma


1. SkyDrive :
SkyDrive dalam talian Microsoft storege dengan 25GB secara percuma.Jika anda mempunyai Hotmail, Messenger, atau akaun Xbox LIVE, anda sudah mempunyai Windows Live ID. Perkhidmatan sokongan dengan beberapa bahasa termasuk Indonesia. Anda muat naik boleh memfailkan beberapa pilihan seperti perkhidmatan fail zip dan memindahkan fail daripada Windows Photo Gallery Live, memindahkan fail folder betweenr fail dan salinan lain ke tayangan slaid folder beberapa Online sekaligus. Anda boleh berkongsi kepada pengguna lain yang mempunyai akaun Windows Live untuk percuma.

2. 4shared : 
Muat naik, akses, berkongsi muzik, video, foto. Muat naik dan kongsi fail tunggal atau keseluruhan folder secara percuma, sehingga 5GB. Lebih ruang yang ada untuk pelan langganan tahunan. Selalunya, pelayan akan fail dipadam selepas 30 hari tidak aktif .. Dengan perkhidmatan ini, anda tahu gambar-gambar yang popular.

3. Drivehq :
ibu pejabat Drive simpanan dalam talian percuma dengan sehingga 10 MB.Banyak syarikat yang menawarkan simpanan dalam talian, tetapi mereka tidak mempunyai cara yang boleh dipercayai untuk memuatnaik fail besar. Mereka mempunyai ciri-ciri yang terhad dan menggunakan penyimpanan murah bagi menjimatkan kos.Berbanding dengan perkhidmatan ini, perkhidmatan mereka seperti cakera USB luaran, dan perkhidmatan ini adalah seperti komputer pelayan yang penuh dengan pelayan FTP, fail perkongsian pelayan, backup pelayan dan pelayan e-mel. Direka untuk memenuhi keperluan yang paling mendesak perusahaan besar dan pengendali perkhidmatan, DriveHQ menawarkan sandaran besar dan perisian perkongsian FTP, perkhidmatan berasaskan web, FTP & Email hosting perkhidmatan. Perkhidmatan percuma mesti log masuk ke akaun anda minimum twoice setiap bulan

4. Datapreserve.com :
 Memberi tumpuan kepada perniagaan. Di DataPreserve Anda secara automatik mengumpul, melindungi dan memulihkan data komputer berharga untuk data businesses.Your perniagaan kecil dan sederhana boleh menjadi perniagaan anda aset yang paling berharga. Anda mahu mempercayai bahawa data anda selamat dan boleh diakses oleh anda.

5. gDisk :
Jadikan akaun Gmail anda ke ruang simpanan online secara percuma. gDisk adalah satu perisian yang mengubah akaun GMail anda ke dalam pemacu keras mudah alih itu anda sentiasa boleh mempunyai fail penting
Penyimpanan tidak terhad koleksi muzik anda. Cara-cara baru untuk melihat dan mencari koleksi anda. Komuniti seksyen baru untuk menerokai muzik.Segar pemain reka bentuk dan susun atur baru. Sokongan untuk format fail termasuk muka surat FLAC dan OGG Komuniti untuk mendengar dan mengundi pada stesen radio pengguna lain. Rakan menjemput untuk menunjuk-nunjuk koleksi MediaMaster anda. Widget muzik untuk menerbitkan blog anda, laman Myspace, atau profil Facebook.

7. Mozy :
Backup fail yang anda pilih. 2 GB ruang percuma 100%. Tiada yuran persediaan, tiada kad kredit, tiada bayaran bulanan.

8. MyOtherDrive :
5GB fail,Anda boleh berkongsi kepada rakan-rakan melalui e-mel, contohnya. Jika fail atau folder persendirian dikongsi, maka hanya mereka kawan akan boleh menggunakan pautan itu. Banyak laman web membolehkan anda berkongsi foto dan fail. Sangat beberapa selain MyOtherDrive memastikan bahawa jika anda persendirian berkongsi folder atau fail, hanya bahawa kumpulan kawan-kawan anda berkongsi kepada sebenarnya boleh menggunakan pautan. Jika ia dikemukakan dalam e-mel kepada orang lain tidak dalam kumpulan, mereka tidak akan dapat melihatnya. Hanya Lihat Web butang fail untuk melihat folder atau fail yang dikongsi. Kemudian salin pautan dari "Alamat:" selaras Penyemak imbas

9. Orbitfiles :
6GB storan untuk fail anda, backup automatik, keupayaan untuk berkongsi dengan keluarga dan rakan-rakan. Penyimpanan yang paling dipercayai dan maju platform untuk menguruskan fail anda dalam talian dan ia adalah PERCUMA!.Orbitfiles mempunyai Uploader Hercules. Dengan perkhidmatan ini, anda mampu untuk mengautomasikan backup harian anda dan simpan semua fail penting anda. Ia datang dengan satu set ciri-ciri yang akan menjimatkan masa dan mengurangkan kerumitan dalam manual menyandarkan fail anda. Hanya menetapkan tarikh dan masa yang anda mahu fail anda secara automatik dimuat naik. Akses internet diperlukan. Untuk maklumat lanjut mengenai bagaimana untuk menggunakan Hercules pergi ke www.orbitfiles.com / Hercules

10. SOSOnlineBackup :
Automatik backup fail penting anda. SOS backup Online Majalah PC Pilihan Editor 'backup alat dalam talian, Majalah PC Pro sokongan dalam talian Labs Pemenang, PC Pengguna Beli Top, penyelesaian backup pilihan talian Wall Street Journal, dan Roam Majalah pick kegemaran. Sandaran SOS Online adalah sistem sokongan yang paling banyak menerima anugerah dan prestasi terbaik.

11. Steekr :
backup Online media digital, ruang sehingga 1GB, Menstrim muzik anda disimpan untuk mendengar mana-mana, berkongsi fail dengan rakan-rakan. Anda tidak lagi perlu untuk "mengambil" daripada mereka, mereka yang sedia ada di mana-mana. Menikmati muzik digital anda pada bila-bila masa yang anda mahu.

12. Strongspace :
Minimum pakej langganan 5GB, fail dikongsi dengan pengguna lain yang berdaftar. Strongspace adalah tempat yang selamat untuk mengumpul, menyimpan, back-up, dan berkongsi apa-apa jenis fail dengan rakan sekerja, rakan-rakan dan keluarga anda. Anda boleh memuat naik dan memuat turun fail melalui SFTP (Protokol Pemindahan Fail selamat), HTTPS (Pelayar Web akses lebih Lapisan Soket Selamat) dan juga rsync lebih SSH (pesat, jalur lebar cara yang rendah kepada "sync").Menggunakan Strongspace: Simpan salinan sandaran bagi fail dan dokumen penting luar tapak. Berkongsi fail dengan keluarga & kawan-kawan, atau dengan rakan-rakan kerja. Sandaran laptop anda semasa dalam perjalanan. Mengakses fail anda dari mana-mana sahaja.

13. Textive :
backup dokumen anda secara percuma. Memilih untuk menerbitkan beberapa atau semua fail anda,

14. Trueshare:
backup data sehingga 3GB ke 1TB.

14. Badongo :
Tiada had penyimpanan fail, fail yang tidak aktif akan dipadam selepas 45 hari untuk ahli percuma, tidak  untuk ahli premium. Badongo fail tapak hosting PERCUMA yang membolehkan anda untuk memuat naik tanpa had fail, gambar, video dan muzik, untuk menghantar kepada rakan-rakan, keluarga dan rakan-rakan.

15. BigFilebox :
penyimpanan percuma sehingga 100MB, lebih tersedia untuk bayaran, hanya menggunakan browse untuk menghantar dan menerima dokumen yang besar sucerily dan mudah. Perkhidmatan ini mempunyai pengimbasan virus di-bina dan pengiklanan tidak.

16. Mediafire :
Upload sehingga 10 fail sehingga 100MB setiap pada satu-satu masa, penyimpanan tidak terhad, pautan dan berkongsi jika anda mahu. Keperluan hosting Satu tapak untuk semua fail dan imej anda. Berkongsi fail dan imej anda melalui hanya satu laman web tanpa pernah mempunyai bimbang tentang ruang cakera, hosting, atau jalur lebar lagi.

17. Megaupload : 
Sehingga 50GB penyimpanan percuma dan keupayaan perkongsian secara percuma. Megaupload adalah sebuah pembekal terkemuka simpanan dalam talian dan perkhidmatan web hosting. Kami menawarkan dibiayai iklan premium yang bebas dan mampu simpanan dalam talian / kapasiti sandaran jauh, memuat naik canggih dan alat memuat turun, dan akaun perniagaan yang tinggi volume termasuk kemudahan berbayar-per-download ("Fileshop"). Pengguna lain yang memuat turun fail anda memperolehi anda ganjaran mata yang anda boleh menebus untuk akaun premium dan wang tunai.

18. MyDataBus :
Upload sehingga 1,5 GB fail secara percuma dan berkongsi, boleh disepadukan dengan Facebook. Tiada had pemindahan fail peribadi, selamat pindahan SSL, E-mel fail besar dengan mudah, Tiada Spyware, Adware, atau Spam

 google translate
 sekadar berkongsi

No comments:

Post a Comment