8 Feb 2012

Crack WEP with no clients

kali ni aku nak kongsi cara nak hack WEp time xde clients.. harap2 berguna kat korang...
mula2 bukak beini  x kiralah boot ke pakai vmware ker..pas 2 scan... kalau ada...


mangsa mcm ni r lebih kurang..  aku pilih yag x de client...  pas 2 tekan next mcm biasa...


pas tekan advanced mode.. abaikan AIMP3 kat tepi 2..aku pakai vmware player nie..haha


lupa nak snap pic sebelum nie.. mula2 klik auto run pas 2 klik capture... ko tgk data xde kan... kalau nk hack mcm yg aku ajar sebelum ni awl2 dia dah rejet.. xpun tungu berjam2 xde data masuk



bila data dah tak naik2 2 ko tekan fake Auth (-1 ) benda ni mcm ko cuba buat client r.. dlm bhasa org putih fake client..haha  benda nie sama gak ko ambik labtop atau hfon yg ada wifi ko connect kat wifi yg nak hack 2.. biasa aku pakai hfon aku taip pwd 1234567890 kalau pwd lain x leh.. dia rejet..



bila dah kuar (ACK) mcm 2 maknanya berjaya connect r..pas 2 tekan interactive 0841 (-2) kdg2 modem wifi tuan rumah rejet gak kita punya mac.. kalau dah rejet kena pakai cara lain plk..nnti aku ajar lg, ni kira blh r.. wlaupun data kejap turun kejap naik.. mmg kena sabar skit..



bila data dah sampai 10000 blh r tekan start crack yang aku crack ni P1 max. dia pakai pswd asal.. data dlm 10+++ jer dah dpt pswd..pswd dlm [ :  :   :  ] jgn ambil : plk..
ok r..nnti aku buat totorial WPA plk.. x sempat nk upload dictionary..



No comments:

Post a Comment